fbpx

OBLIKOVANJE EMBALAŽE

Embalaža za vaš produkt

Če želite, da vaši izdelki izstopajo na policah, pritegnejo pozornost kupcev in povečajo prodajo, smo prava izbira za vas.

Oblikovanje embalaže je en ključnih elementov v procesu prodaje izdelka. S pravilno zasnovano embalažo lahko dosežete pozornost potencialnih kupcev in jih prepričate, da vaš izdelek kupijo.

Izboljšajte vidnost vaših produktov z našimi storitvami grafičnega oblikovanja

EMBALAZA-ETIKETE-natur-aktiv-hofer

KLJUČNE PREDNOSTI ZA VAŠO BLAGOVNO ZNAMKO

IZSTOPAJTE MED KONKURENCO

S specifičnimi oblikovalskimi izkušnjami bomo ustvarili edinstveno in privlačno vizualno podobo, ki bo vašo blagovno znamko ločila od množice. S tem boste pritegnili pozornost potencialnih kupcev in povečali verjetnost, da se odločijo prav za vaše izdelke.

PRIPOVEDUJTE ZGODBE

Embalaža je odličen način za komunikacijo z vašimi kupci. Z našim oblikovanjem embalaže bomo pripovedovali zgodbo vaše blagovne znamke in prenesli vaše ključne vrednote. Skrbno bomo izbrali barve, tipografijo in vizualne elemente, da bomo ustvarili konsistentno zgodbo, ki se bo vtisnila v spomin kupcev.

POVEČAJTE PRODAJO

Naša oblikovalska strategija je usmerjena v ustvarjanje oblikovnih rešitev, ki povečujejo vaše možnosti prodaje. S profesionalnim oblikovanjem embalaže bo kupce spodbudila k izbiranju ravno vaših izdelkov pred konkurenco.

GRAFIČNE STORITVE

WS-packaging-design-amazon-resolucija

OBLIKOVANJE PRIMARNE EMBALAŽE (ETIKETE, NALEPKE, OVOJI)

Primarna embalaža so kozarci, vrečke, konzerve, steklenice, plastenke, škatle, sklede, tube ali druga podobna embalaža s sestavnimi deli, ki obdaja ali vsebuje osnovno prodajno enoto blaga, namenjeno končnemu uporabniku na prodajnem mestu, ter varuje blago pred poškodbami in onesnaženjem.

Kaj lahko pričakujete?

  • privlačne oblikovalske rešitve,
  • oblikovanje zasnovano, da pritegne pozornost potencialnih kupcev,
  • vizualne rešitve prilagojene vaši blagovni znamki,
  • Cilj: vzpostaviti zaupanje v vašo blagovno znamko.

OBLIKOVANJE SEKUNDARNE EMBALAŽE (TRAKOV, OBEŠANK, FOLIJ, ETIKET)

Sekundarna embalaža so drugi proizvodi iz katerega koli materiala (folije, škatle, ovoji ali druga embalaža, ki obdajajo ali držijo skupaj več osnovnih prodajnih enot istovrstnega ali raznovrstnega blaga. Uporablja se, da blago obdajajo, ga držijo skupaj, za zaščito blaga, ravnanje z njim, dostavo predstavitev blaga od proizvajalca do potrošnika.

Kaj lahko pričakujete?

  • Embalaža bo prenesla sporočilo vaše blagovne znamke.
  • Embalaža bo zagotovila pomembne informacije.
  • Embalaža bo izpolnila svojo funkcijo.

OBLIKOVANJE TRANSPORTNE EMBALAŽE

Glede na namen uporabe bomo z našimi oblikovalskimi izkušnjami pripravili dizajn transportne embalaže za vaše izdelke in rešitev za vašo logistiko.

Kakšni so cilji?

  • Zaščita izdelkov pri pakiranju, transportu in logističnem ravnanju.
  • Prepoznavnost in razločevanje.
  • Ustrezne dimenzije in racionalna uporaba materialov.

MOŽNOSTI DIZAJNA

Minimalistični dizajn

Minimalistični pristop k oblikovanju embalaže vključuje čisto in enostavno estetiko. Ta slog se osredotoča na osnovne elemente, kot so enostavne barvne sheme, minimalna tipografija in preproste oblike. Minimalistična embalaža poudarja jasnost, eleganco in sodobnost ter je lahko privlačna za stranke, ki cenijo preprostost in minimalizem.

    Ekološko usmerjen dizajn

    Vse več potrošnikov se zavzema za okolju prijazne izdelke. Embalaža, ki poudarja ekološko usmerjenost, je zasnovana z uporabo reciklabilnih, obnovljivih in biološko razgradljivih materialov. Ta vrsta embalaže ponazarja skrb za okolje in trajnost ter lahko privabi zavestne potrošnike, ki se odločajo za ekološko ozaveščene izdelke.

    Izstopajoče grafike

    V nasprotju s preprostim in minimalističnim pristopom, ta možnost vključuje drzne in živahne grafike, ki takoj pritegnejo pozornost. Uporaba močnih barv, edinstvenih vzorcev in izrazitih ilustracij lahko pomaga vaši embalaži izstopati na policah in vzbuditi radovednost potrošnikov. Ta pristop je še posebej primeren za izdelke namenjene mlajšemu občinstvu ali za tiste, ki si želijo izrazitega in energičnega vtisa.

    KAJ UPOŠTEVAMO PRI DIZAJNU?

    WS-packaging-resolucija-studio

    Funkcionalnost embalaže

    Pri oblikovanju embalaže je pomembno upoštevati nekaj ključnih faktorjev. Prvi faktor je funkcionalnost embalaže. Embalaža mora zaščititi izdelek pred poškodbami med transportom in skladiščenjem, hkrati pa mora biti enostavna za uporabo in shranjevanje.

      Estetika in grafični elementi

      Drugi faktor je estetika. Embalaža mora biti privlačna in odražati značaj izdelka. Uporaba barv, oblik in grafičnih elementov, ki so povezani z blagovno znamko, lahko izstopijo in se tako razlikujejo od konkurence.

      Okolju prijazna embalaža

      Faktor okoljske ozaveščenosti je potrebno upoštevati že v fazi izdelave osnutkov in dizajna embalaže. Potreben je razmislek o vrsti embalaže, debelini materialov, vrsti materialov in o podobnih okoljskih vidikih. V današnjem času, ko je zavedanje o okolju in trajnostnem razvoju vse večje, je pomembno, da embalaža ni samo funkcionalna in privlačna, ampak tudi prijazna do okolja. Uporaba reciklabilnih in obnovljivih materialov lahko prispeva k bolj trajnostni proizvodnji in zmanjšanju negativnega vpliva na okolje. 

      KAKO POTEKA Proces

      OBLIKOVANJA EMBALAŽE?

      01.

      Dogovorimo se o načinu izvedbe – brief

      Analiza

      02.

      Procesiranje tehničnih, grafičnih ali vsebinskih elementov

      Glede na vaše potrebe pripravimo grafične rešitve

      Komuniciramo o načinu izvedbe po vaših željah

      03.

      Grafične vizualizacije zaživijo ter opravljajo svoje poslanstvo

      oblikovanje-socialna-omrezja-social-marketing

      ZAČNIMO sodelovati