fbpx

– oblikovanje embalaže

embalaža za vaš produkt

Izboljšajte vidnost vaših produktov z našimi storitvami grafičnega oblikovanja

Če želite, da vaši izdelki izstopajo na policah, pritegnejo pozornost kupcev in povečajo prodajo, smo prava izbira za vas.

 

Oblikovanje embalaže je ključni element v procesu prodaje izdelka. Z ustrezno zasnovano embalažo lahko pritegnete pozornost potencialnih kupcev in jih prepričate, da izberejo vaš izdelek.

ključne prednosti za vašo blagovno znamko

izstopajte med konkurenco

Z našimi oblikovalskimi izkušnjami bomo ustvarili unikatno vizualno podobo, ki bo vašo blagovno znamko izstopala, privabljala pozornost kupcev in povečala verjetnost nakupa vaših izdelkov.

PRIPOVEDUJTE ZGODBO

Embalaža je močno orodje za komunikacijo z vašimi kupci. Z našim oblikovanjem embalaže bomo ustvarili zgodbo vaše blagovne znamke in prenesli ključne vrednote. Skrbno bomo izbrali barve, tipografijo in vizualne elemente, da ustvarimo konsistentno in zapomnljivo izkušnjo za kupce.

povečajte prodajo

Naša oblikovalska strategija je usmerjena v ustvarjanje oblikovnih rešitev, ki povečujejo vaše možnosti prodaje. S profesionalnim oblikovanjem embalaže bomo spodbudili kupce, da izberejo ravno vaše izdelke pred konkurenco.

grafične storitve

OBLIKOVANJE PRIMARNE EMBALAŽE (ETIKETE, NALEPKE, OVOJI)

Primarna embalaža obsega kozarce, vrečke, konzerve, steklenice, plastenke, škatle, sklede, tube ali druge podobne embalažne materiale, ki varujejo osnovno prodajno enoto blaga pred poškodbami in onesnaženjem ter so namenjeni končnemu uporabniku na prodajnem mestu.

Kaj lahko pričakujete?

  • Privlačne oblikovalske rešitve, ki bodo izstopale.
  • Oblikovanje, zasnovano za pritegnitev pozornosti potencialnih kupcev.
  • Vizualne rešitve, prilagojene vaši blagovni znamki.
  • Cilj: vzpostaviti zaupanje v vašo blagovno znamko.

OBLIKOVANJE SEKUNDARNE EMBALAŽE (TRAKOV, OBEŠANK, FOLIJ, ETIKET)

Sekundarna embalaža obsega druge proizvode iz različnih materialov (folije, škatle, ovoji ali druga embalaža), ki obdajajo ali držijo skupaj več osnovnih prodajnih enot istovrstnega ali raznovrstnega blaga. Uporablja se za zaščito, ravnanje in dostavo blaga ter predstavitev od proizvajalca do potrošnika.

Kaj lahko pričakujete?

  • Embalaža bo jasno prenašala sporočilo vaše blagovne znamke.
  • Embalaža bo zagotavljala pomembne informacije.
  • Embalaža bo učinkovito izpolnjevala svojo funkcijo.

OBLIKOVANJE TRANSPORTNE EMBALAŽE

Glede na namen uporabe bomo z našimi oblikovalskimi izkušnjami pripravili dizajn transportne embalaže za vaše izdelke ter rešitve za vašo logistiko.

Kakšni so cilji?

  • Zaščita izdelkov med pakiranjem, transportom in logističnim ravnanjem.
  • Povečanje prepoznavnosti in razločevanje vaših izdelkov.
  • Uporaba ustrezne dimenzije embalaže in racionalna uporaba materialov.

možnosti dizajna

MINIMALISTIČNI DIZAJN 

Minimalistični pristop k oblikovanju vključuje čisto in enostavno estetiko, ki se osredotoča na osnovne elemente, kot so enostavne barvne sheme, minimalna tipografija in preproste oblike. Minimalistična embalaža poudarja jasnost, eleganco in sodobnost ter je lahko privlačna za stranke, ki cenijo preprostost in minimalizem.

EKOLOŠKO USMERJEN DIZAJN

Vse več potrošnikov se zavzema za okolju prijazne izdelke. Izdelki, ki poudarjajo ekološko usmerjenost, so zasnovani z uporabo reciklabilnih, obnovljivih in biološko razgradljivih materialov. Na ta način izražajo skrb za okolje in trajnost ter privabijo zavestne potrošnike, ki se odločajo za ekološko ozaveščene izdelke.

IZSTOPAJOČE GRAFIKE

V nasprotju s preprostim in minimalističnim pristopom, ta možnost vključuje drzne in živahne grafike, ki takoj pritegnejo pozornost. Uporaba močnih barv, edinstvenih vzorcev in izrazitih ilustracij lahko pomaga vašim izdelkom izstopati in vzbuditi radovednost ciljne publike. Ta pristop je še posebej primeren za izdelke, namenjene mlajšemu občinstvu ali za tiste, ki si želijo izrazitega in energičnega vtisa.

KAJ UPOŠTEVAmo PRI DIZAJNU?

FUNKCIONALNOST EMBALAŽE

Pri oblikovanju embalaže je pomembno upoštevati nekaj ključnih faktorjev. Prvi faktor je funkcionalnost embalaže, saj mora ta učinkovito zaščititi izdelek pred poškodbami med transportom in skladiščenjem, obenem pa mora biti enostavna za uporabo in shranjevanje.

ESTETIKA IN GRAFIČNI ELEMENTI

Drugi ključni faktor je estetika embalaže. Embalaža mora biti privlačna in odražati značaj izdelka. Uporaba barv, oblik in grafičnih elementov, ki so povezani z blagovno znamko, lahko izstopijo in jo tako ločijo od konkurence.

OKOLJU PRIJAZNA EMBALAŽA

Faktor okoljske ozaveščenosti je ključen pri oblikovanju embalaže. Pomembno je upoštevati vrsto materialov, debelino embalaže in druge okoljske vidike že v fazi načrtovanja. V današnjem času je vedno bolj pomembno, da je embalaža poleg svoje funkcionalnosti in privlačnosti tudi prijazna do okolja, na primer z uporabo reciklabilnih in obnovljivih materialov za zmanjšanje negativnega vpliva na okolje.

KAKO POTEKA PROCES?

1. Načrtovanje

Dogovorimo se o ciljih, zahtevah in specifikacijah embalaže, da določimo obseg projekta.

2. Oblikovanje in razvoj

Izdelamo in analiziramo različne koncepte embalaže ter izberemo optimalno rešitev glede na funkcionalnost, estetiko in komunikacijske cilje.

3. Prilagajanje

Komuniciramo z vami o končnih grafičnih rešitvah, izvajamo morebitne prilagoditve glede na vaše povratne informacije in pripravljamo embalažo za končno produkcijo.

ZAČNIMO

PROJEKT