fbpx

KREATIVNE REŠITVE ZA PRODAJALCE

GRAFIČNO OBLIKOVANJE ZA AMAZON trgovce

Medtem ko se vi posvečate rasti svojega podjetja, vam bomo pri prodaji na Amazonu pomagali s svojim znanjem grafičnega oblikovanja in razumevanjem edinstvenih zahtev Amazona.

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke s pomočjo naših celovitih storitev grafičnega oblikovanja za Amazon.

Vzpostavite močno prisotnost na Amazonu s kakovostnim grafičnim oblikovanjem

KLJUČNE PREDNOSTI SODELOVANJA

IZSTOPAJTE V MNOŽICI NA AMAZONU

S specifičnimi oblikovalskimi izkušnjami bomo ustvarili edinstven in privlačen vizualni slog, ki bo izstopal med množico izdelkov na Amazonu. S tem boste pritegnili pozornost potencialnih kupcev in povečali verjetnost, da se odločijo za nakup pri vas.

OPTIMIZACIJA ZA PRODAJO

Naša oblikovalska strategija je usmerjena v ustvarjanje oblikovnih rešitev, ki povečujejo vaše možnosti prodaje. S poudarkom na ključnih prednostih izdelkov, pozivih k dejanju (CTA-ji) in privlačnih vizualnih elementih bomo pomagali povečati konverzije in doseči višje prodajne rezultate.

Profesionalen videz

Z našim grafičnim oblikovanjem boste ustvarili profesionalen in zaupanja vreden vtis pri kupcih. Visokokakovostne grafike, embalaža in vizualni elementi bodo kreirali vtis kakovosti in zanesljivosti, kar bo povečalo zaupanje kupcev v vaše izdelke.

GRAFIČNE STORITVE

OBLIKOVANJE TRGOVINE NA AMAZONU

S pomočjo naših izkušenj v grafičnem oblikovanju bomo skupaj soustvarili vašo trgovino na Amazonu.

Kaj lahko pričakujete?

  • privlačne oblikovalske rešitve,
  • oblikovanje zasnovano, da pritegne pozornost potencialnih kupcev,
  • vizualne rešitve prilagojene vaši blagovni znamki,
  • Cilj: vzpostaviti zaupanje v vašo blagovno znamko.

INFOGRAFIKE IN SLIKOVNI MATERIALI IZDELKOV

Z našimi kreativnimi infografikami in slikovnimi materiali bomo poudarili ključne značilnosti, prednosti in uporabo vaših izdelkov.

Kakšni so cilji?

  • Vizualno privlačne grafike bodo pritegnile pozornost kupcev.
  • Slike bodo podale ključne in jasne informacije.
  • Želimo povečati verjetnost nakupa.
WS-oblikovanje-amazon-story-resolucija

OPTIMIZACIJA AMAZON LISTINGA (SEZNAMA)

Naše storitve grafičnega oblikovanja presegajo estetiko. Optimiziramo vaše Amazon listinge (sezname izdelkov) z vključitivijo prepričljivih vizualnih podob, opisov, bogatih s ključnimi besedami in prepričljivih CTA-jev.

Kaj je cilj?

  • Listing privlačni in zlahka odkrivni,
  • spodbujanje povečanje števila konverzij.
WS-oblikovanje-amazon-EBC-resolucija-w

EBC – OBOGATENA VSEBINA BLAGOVNE ZNAMKE

Z našim strokovnim znanjem vam pri oblikovanju EBC – Enhanced Brand Content pomagamo ustvariti zanimive in privlačne zgodbe blagovne znamke na listingih na Amazonu. 

Kakšni so cilji?

  • Z oblikovanjem pritegnemo vaše občinstvo in
  • spodbudimo prodajo.
WS-oblikovanje-amazon-branding-resolucija-w

PRILAGOJENE REŠITVE BLAGOVNE ZNAMKE

Imate idejo in potrebujete celovite rešitve za oblikovanje blagovnih znamk, vključno z oblikovanjem logotipa, razvojem identitete blagovne znamke in smernicami blagovne znamke?

Kaj je cilj?

  • Pomagali vzpostaviti dosledno in učinkovito prisotnost blagovne znamke na vseh stičnih točkah v Amazonu.
WS-packaging-design-amazon-resolucija

OBLIKOVANJE EMBALAŽE IZDELKOV

Privlačna embalaža je ključnega pomena za uspeh na Amazonu. Soustvarili bomo embalažo, ki bo izstopala med konkurenco na Amazonu.

Kaj lahko pričakujete?

  • Embalaža bo prenesla sporočilo vaše blagovne znamke.
  • Embalaža bo zagotovila pomembne informacije.
  • Cilj: povečanje verjetnosti nakupa.

AMAZON ZAHTEVE

TEHNIČNE ZAHTEVE

Naslednje velja za vse fotografije oz. slikovni material, ki se ga naloži na Amazon na produktnem listingu.

Te tehnične zahteve so:

  • FORMAT: TIFF (.tif/.tiff), JPEG (.jpeg/.jpg), GIF (.gif), PNG (.png) 
  • DIMENZIJE: vsaj 1000 pikslov (px) ali večje po višini ali širini
  • BARVNI PROSTOR: sRGB (najbolje) ali CMYK
  • POIMENOVANJE: ime mora sestavljati niz znakov (Amazon ASIN, 13-digit ISBN, EAN, JAN ali UPC), ki mu sledi pika in primerna končnica (primer: B000123456.jpg or 0237425673485.tif) 
  • Opomba: Slikovni material lahko ni objavljen, če so v imenu datoteke presledki, pomišljaji ali dodatni znaki.

Standardi spletnega mesta Amazon za slike izdelkov

Za slike, ki so prikazane kot glavna slika na strani s podrobnostmi o izdelku, Amazon zahteva  naslednje standarde za slike izdelkov na spletnem mestu:

  • Slika mora biti naslovnica ali profesionalna fotografija izdelka, ki se prodaja.
  • Slika ne sme vsebovati nepotrebnih ali zavajajočih dodatnih predmetov.
  • Slika mora biti izostrena, profesionalno osvetljena in fotografirana ali skenirana, imeti mora realistične barve in gladke robove.
  • Ozadje mora biti čisto belo (RGB 255,255,255,255).

Za dodatne druge prikaze slik produkta

  • Slika mora prikazovati izdelek, ki se prodaja, ali se nanj nanašati.
  • Slika mora biti izostrena, profesionalno osvetljena in fotografirana ali skenirana, z realističnimi barvami in gladkimi robovi.
  • Dovoljeni so tudi drugi izdelki ali predmeti, ki pomagajo prikazati uporabo ali obseg izdelka.
  • Izdelek in rekviziti morajo zapolniti 85 % ali več okvirja slike.
  • Dovoljene so obrezane slike ali slike od blizu.
  • Dovoljena so ozadja in okolja (ambient).
  • Dovoljeni so besedilo, napisi in predstavitvena (info)grafika.
  • Pornografsko in žaljivo gradivo ni dovoljeno.

KAKO POTEKA Proces

OBLIKOVANJA ZA AMAZON?

01.

Dogovorimo se o načinu izvedbe – brief

Analiza

02.

Procesiranje tehničnih, grafičnih, vsebinskih in optimizacijskih elementov

Glede na vaše potrebe pripravimo:

  • Slike produktov za listing
  • Infografike
  • Lifestyle slike
  • EBC / A+ design
  • Fotografije izdelkov
  • Grafične elemente

Komuniciramo o načinu izvedbe po vaših željah

03.

Vaša spletna trgovina na Amazonu zaživi z našimi dizajni za komunikacijo vaših izdelkov.

Na tej točki se proces lahko ne konča, saj spletna trgovina na Amazonu živi, če je ustrezno vzdrževana in sledi komercialnim trendom.

ZAČNIMO

PROJEKT