fbpx

— KREATIVNE REŠITVE

GRAFIČNO OBLIKOVANJE ZA TISK

kREATIVNO grafičnO oblikovanje

Za celovite grafične rešitve se v grafičnem oblikovanju podjetja Resolucija prepleta multidisciplinarno znanje s področja grafike, interaktivnih tehnologij ter poslovnega sveta z dolgoletnimi izkušnjami s posluhom za poslovni uspeh.

oblikovanje-tiskovin-brosur

KLJUČNE PREDNOSTI ZA VAS

DESIGN DOSEŽE NAMEN

Naša oblikovalska strategija je usmerjena v ustvarjanje oblikovnih rešitev, ki bodo sledile vašemu namenu komuniciranja. 

PRIPOVEDUJTE ZGODBO

Tiskovine  so odličen način za komunikacijo z vašimi ciljnimi skupinami. Z našim oblikovanjem bomo pripovedovali vašo zgodbo. Skrbno bomo izbrali barve, tipografijo in vizualne elemente, da bomo ustvarili konsistentno zgodbo, ki se bo vtisnila v spomin .

KREATIVNO IZSTOPAJTE

S specifičnimi oblikovalskimi izkušnjami bomo ustvarili edinstveno in privlačno vizualno podobo, ki bo vaše sporočilo ločila od množice.

OBLIKOVANJE TISKOVIN

oblikovanje-embalaza-etikete-skatle

EMBALAŽA

• etikete

• nalepke

• primarna embalaža

• sekundarna embalaža

• shelf-ready embalaža

oblikovanje-tiskovin-letaki-plakati-promo

PROMOCIJSKE TISKOVINE

• letaki

• plakati

• jumbo plakat

• transparent

• brošura

vizitke-cgp-prirocnik-korporativne-tiskovine

BRANDING TISKOVINE

• CGP, CGP priročnik

• vizitke

• dopis

• brošura

• word template

• oblikovanje dokumentov

POMEN KAKOVOSTNIH VIZUALNIH KOMUNIKACIJ

KAJ KOMUNICAIRAMO?

Dobra vizualna komunikacija mora skozi svojo podobo izražati svojo temeljno idejo.

KOMU KOMUNICIRAMO?

Pri vizualni komunikaciji informacije sprejemajo receptorji oči preko elementov ilustracij, znakov, fotografij, izdelkov grafičnega oblikovanja, risb, spletnih strani, itd.

w

KAKO KOMUNICIRAMO?

Grafika je tesno povezana s psihologijo človekovega dojemanja vizualne umetnosti, likovnih načel, forme in kompozicije. Kompozicijska načela povezujejo harmonijo, kontrast, ravnovesje, simetrijo, dinamiko in ritem.

    Case Study

    — Projekt etikete in embalaža

    OBLIKOVANJE EMBALAŽE

    Case Study

    Prehrambeno podjetje je potrebovalo koncept od implementacije navodil do priprave za tiska za primarne samolepilne etikete in sekundarno transportno embalažo, ki je shelf-ready.

    EMBALAŽA IN ETIKETE

    Za označevanje 4 različnih izdelkov smo za 3 trge (Slovenija, Avstrija, Švica) pripravili 12 različnih samolepilnih etiket in trasportno embalažo na osnovi oblikovnih smernic naročnika Hofer in blagovne znamke Natur Aktiv.

    Naročnik

    Mogota / Hofer

    KAJ LAHKO PRIČAKUJETE?

    Zadovoljstvo naročnika na prvem mestu

    Profesionalen pristop

    Kreativne rešitve

    “The key to great ideas is not having them, it is executing them. And great ideas come from problems. As designers we call problems, briefs and we call reactions to problems, concepts.”

    – Kate Moross

    KAKO POTEKA Proces OBLIKOVANJA?

    01.

    Dogovorimo se o načinu izvedbe – brief

    02.

    Izvedba vaše nove komunikacijske rešitve

    03.

    Kreativna rešitev zaživi za komunikacijo vašega poslanstva in poudarke bistva

    oblikovanje-socialna-omrezja-social-marketing

    ZAČNIMO sodelovati