360° PRIKAZ IZDELKA
vrtljiva 360° produktna fotografija
Z interaktivno animacijo obiskovalcu spletne strani ali trgovine prikažemo vizualno-tehnične značilnosti produkta. Omogočamo ogled izdelka, kot bi ga imeli v rokah v fizični trgovini, da si ga ogledamo z več zornih kotov.
*zavrtite izdelek s prstom ali miško
zakaj 360° predstavitev izdelkov
Kupujemo z očmi
Potrošniki nakupujejo predvsem z očmi. Ko boste naslednjič v trgovini, poskusite nakupovati z zaprtimi očmi in preverite, kako ste zadovoljni z nakupom.
Pri nakupovanju na spletu je to dejstvo še pomembnejše, ker izgubite možnost dotika. V fizični trgovini vas videz izdelka lahko zanima, vendar je občutek pomemben dejavnik nakupa.
Več zornih kotov
360° pogled izdelka je odličen način prikaza lastnosti izdelka, ki ga lahko prikažemo iz več zornih kotov v rotaciji za 360°.
Dobra fotografija poda veliko informacij o izdelku. Ko si ogledujemo podrobnosti pa nas zanimajo tudi tehnične značilnosti in specifikacije iz drugih zornih kotov. Kot integracija sekvence fotografij je video ali video animacija odličen način prikaza izdelka na enem mestu, brez dodatnega klikanja po galeriji.
Slika pove več kot beseda
Z rotacijo izdelka za 360° pregledamo in preverimo atribute izdelka. Na ta način smo bolj prepričani o izdelku, prav tako se zmanjša možnost negativnih presenečenj, ki jih nismo pričakovali. Dotik, neprecenljiv del nakupovalne izkušnje, se pri spletnih nakupih zgodi šele ob dostavi izdelka – ko je prepozno, da se prepreči nezadovoljstvo kupcev.
360° SPIN / vrtljiva fotografija
Pri 360° vrtljivi / spin fotografiji niz fotografij daje vtis, da se predmet vrti. Te fotografije je mogoče prikazati kot interaktivno animacijo na spletnih straneh, kar uporabniku omogoča nadzor vrtenja predmeta. Fotografije je mogoče prikazati tudi kot animacijo ali video animacijo v neskončni obliki.
360° fotografijo uporabljajo predvsem spletni trgovci za e-trgovino, da bi kupci dobili bolj realen vtis o izdelku kot s statičnimi slikami. Uporaba interaktivne 360° vrtljive fotografije je povezana s povečanjem števila prodajnih konverzij in manjšim obsegom vračil neželenega blaga.
360° interaktivni prikaz produktov uporabnikom omogoča interaktivno izkušnjo pri ogledu izdelkov na spletnih straneh, spletnih trgovinah ali socialnih omrežjih. Uporabniki lahko podobo produkta na zaslonu zasukajo in povečajo v visoki ločljivosti. Na ta način uporabnik vidi čim več podrobnosti produkta.
Trgovci na drobno in blagovne znamke, ki uporabljajo 360-stopinjske slike produktov, imajo večje stopnje konverzije, manj vračil izdelkov in večje zadovoljstvo strank.
360° INTERAKTVNE ANIMACIJE
*zavrtite izdelek s prstom ali miško
360° ANIMACIJe

360° VIDEO
FORMATI
360° ANIMACIJA
360° INTERAKTIVNA ANIMACIJA
*podrsaj s prstom/miško
360° VIDEO
VARIANTE
FAST
NORMAL
SMOOTH