360° prikaz izdelka
VRTLJIVA 360° PRODUKTNA FOTOGRAFIJA
Z interaktivno animacijo obiskovalcu spletne strani ali trgovine prikažemo vizualno-tehnične značilnosti produkta. Omogočamo ogled izdelka, kot bi ga imeli v rokah v fizični trgovini, da si ga ogledamo z več zornih kotov.
*zavrtite izdelek s prstom ali miško
ZAKAJ 360° predstavitev izdelkov
KUPUJEMO Z OČMI
Potrošniki nakupujejo predvsem z očmi. Ko boste naslednjič v trgovini, poskusite nakupovati z zaprtimi očmi in preverite, kako zadovoljni boste z nakupom.
Pri spletnem nakupovanju je to dejstvo še pomembnejše, saj izgubite možnost dotika. V fizični trgovini vas videz izdelka lahko zanima, vendar je občutek pomemben dejavnik nakupa.
VEČ ZORNIH KOTOV
360° pogled izdelka je odličen način za prikaz lastnosti izdelka iz več zornih kotov v popolni rotaciji.
Dobra fotografija ponuja veliko informacij o izdelku, medtem ko tehnične značilnosti in specifikacije postanejo bolj jasne iz različnih zornih kotov. Video ali video animacija, ki združuje sekvence fotografij, je odličen način za prikaz izdelka na enem mestu brez dodatnega klikanja po galeriji.
slika pove več kot beseda
Z rotacijo izdelka za 360° lahko pregledamo in preverimo njegove atribute, kar poveča našo prepričanost o izdelku in zmanjša možnost nepričakovanih negativnih presenečenj. Dotik, ki je neprecenljiv del nakupovalne izkušnje, se pri spletnih nakupih zgodi šele ob dostavi izdelka, kar je prepozno za preprečevanje nezadovoljstva kupcev.
360° SPIN / VRTLJIVA FOTOGRAFIJA
Pri 360° vrtljivi fotografiji niz fotografij ustvarja vtis vrtenja predmeta, kar omogoča uporabniku nadzor nad vrtenjem predmeta kot interaktivno animacijo na spletnih straneh. Te fotografije je mogoče prikazati tudi kot animacijo ali video animacijo v neskončni obliki.
360° fotografijo uporabljajo spletni trgovci za e-trgovino, da kupcem omogočijo bolj realen vtis o izdelku kot s statičnimi slikami. Uporaba interaktivne 360° vrtljive fotografije je povezana s povečanjem števila prodajnih konverzij in manjšim obsegom vračil neželenega blaga.
360° interaktivni prikaz produktov omogoča uporabnikom interaktivno izkušnjo pri ogledu izdelkov na spletnih straneh, spletnih trgovinah ali socialnih omrežjih, saj lahko uporabniki podobo produkta zasukajo in povečajo v visoki ločljivosti ter vidijo čim več podrobnosti produkta.
Trgovci na drobno in blagovne znamke, ki uporabljajo 360-stopinjske slike produktov, beležijo višje stopnje konverzije, manj vračil izdelkov in večje zadovoljstvo strank.
360° interaktivne animacije
*zavrtite izdelek s prstom ali miško